wtorek, 11 listopada 2014

Kroniki Aretuzy Ep.1 /Sheepaye



-Tora! Szybciej!

Mam na imię Tora.W Akademii jestem już 2 rok. Jestem najlepszą przyjaciółką Carol, i powierniczką jej tajemnic.Trochę mi zazdrości.... krągłości, ale to nic.W końcu jest czego zazdrościć.

-Już już! Nie denerwuj się!

-Okej, wychodzimy, w Której sali mamy?

-Nr.3, na Pół-lochu.

-Echhhh, nienawidzę tej sali! Jest zimno,wilgotno, i wszędzie lata grzyb....

Grzyb alchemiczny,mocno mutująca roślina wyhodowana w Aretuzie przez Prof. Owena,niegroźna, ale ostatnio trochę wydostaje się spod kontroli, i zdobywa nowe umiejętności(np.latanie albo świecenie w ciemności).

-Pani Anastazja miała go usunąć, pewnie już go nie ma.

-Tylko na następny tydzień....

-Oj przestań marudzić i się pośpiesz!

-Hej, poczekaj, czy to nie Megs?Co ona tu robi?

Megs, a raczej Megidda (rodzice ją naprawdę skrzywdzili) to zwyczajna kujonka, trzymająca się zasad nauczycieli a nie uczniów, a to nigdy nie wychodzi na dobre.

-Ma teraz z nami, powinna iść w drugą stronę.

-Lepiej się do tego nie mieszać, niech robi co chce.

-Masz racje, a teraz biegiem!




***********





-A więc,Alchemia naprawde bardzo wpływa na życie otoczenia, ponieważ dzięki niej mamy sprawniejszą kanalizacje oraz inne tego typu ulepszenia.Jakieś pytania?Nie?To dobrze, a teraz macie troche czasu wolnego.

No wreszcie trochę spokoju.

-Tora, jak myślisz, gdzie szła Megs?

-Nie wiem, ale myślę, że to nie było nic strasznego

-No tak, mogła np. iść do łazienki czy coś...

-Ale równie dobrze mogła iść do...

I nagle usłyszałam ten głos, nie, samą MYŚL.

-{PODNIEŚ MNIE}

-Tora? Coś się stało?

-Nie nic...

-{PO PRAWEJ!}

Po prawej? Miałam tam tylko...Chwila,co to jest? Czyżby to....

-Naprawde nic? Zachowujesz się jakoś dziwnie.

-Spokojnie, nic się nie stało.

Ten, grzybek,to musi być resztka po tej epidemii...

-{PODNIEŚ MNIE!}

Telepatia, mieliśmy to mieć za tydzień ale może....

-{Przestań się drzeć głupi grzybie!}

-{NAJPIERW MNIE PODNIEŚ I SCHOWAJ!}

-{dobra dobra, uspokój się głupi grzybie}

Schować go,ale gdzie? Może w starym termosie? Tak, to najlepszy pomysł.

-{I widzisz, już jesteś schowany! a teraz się ucisz i idę na lekcje!}



**********

1 komentarz:

  1. Chowanie grzyba w starym termosie zawsze spoko xd // K.

    OdpowiedzUsuń